دانلود نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت بدو انتصاب مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه

بانک سوالات و منابع دوره انتصاب مدیران مدارس در سال 98

با عضویت در سایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران علاوه بر دسترسی به منابع آموزشی و نمونه سوالات ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس در سال 98 از سایر فایل های مورد نیاز برای فرهنگیان و اخبار آزمون ها میتوانید بصورت لحظه ای و روزانه سوالات دوره های ضمن خدمت فعال در سامانه را بر روی ایمیلتان دریافت کنید .

همکار گرامی بروزترین مطالب مرتبط با نمونه سوالات ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس و دوره های گذرانده شده و در حال انجام را با ورود به لینک زیر مشاهده کنید.

برای مشاهده لیست فایل های دانلودی کلیک کنید

سوالات پرتو

دوره های فعال در اوایل خرداد ماه عبارتند از : دوره ضمن خدمت مدیران مدارس , ضمن خدمت مدیریت پیشگیری , ضمن خدمت آینده پژوهی که سوالات و منابع این دوره ها در سایت هر روزه بروزرسانی میشوند و سوالات جدیدی که بدستمان میرسند به لحظه در سایت بارگزاری شده و برای کاربران سایت که آن فایل را قبلا دانلود کرده اند ایمیل میشوند.

سایت پژوهش سرای آموزش و پرورش در همکاری با بانک سوال ایران میتواند ادعا کند و البته این ادعا را ثابت نماید که  کاملترین و بروزترین مجموعه مشتمل بر منابع آموزشی جزوه و سوالات تستی ضمن خدمت بدو انتصاب مدیران مدارس  وبانک نمونه سوالات ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس را با حجم بیش از 150 مگا در فرمت های pdf , doc  را آماده سازی کرده و برای دانلود در اختیار همکاران گرامی که قصد شرکت در آزمون 28 خرداد ماه را دارند قرار داده است.

download-mihanhamkar-com

ما یک مجموعه تخصصی هستیم

تیم ما و مجموعه ما کاملا تخصصی فعالیت میکند و با توجه به اینکه خودمان از فرهنگیان شاغل در سیستم آموزشی کشور هستیم بر آن شدیم تا بخشی از وقتمان را در جهت کمک به همکارانمان در سراسر کشور صرف کنیم . امیدواریم تلاش ما مورد قبول و رضایت شما سروران گرامی قرار گیرد.

سوالات ضمن خدمت مراقبت از دانش آموزان

دانلود منابع و سوالات ضمن خدمت مراقبت عاطفی, جسمانی و روانشناختی از دانش آموزان

سوالات ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس

لینک دوره و ثبت نام

http://ltms.medu.ir

 چند نمونه از سوالات آزمون ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس

هدف ما از راه اندازی یک سایت تخصصی ویژه نمونه سوالات ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس برای فرهنگیانی که قصد نشستن بر کرسی مدیریت مدرسه را دارند .  از احساس نیازی سرچشمه میگیرد که با تمام وجود در طول سال 1396 احساس کردیم و بصورت جدی در دستیابی به منابع آموزشی و سوالات دوره ها و اخبار ثبت نام ها با مشکل مواجه بودیم . از همین رو بود که در اوایل سال 97 این سایت تخصصی را راه اندازی کردیم که بتوانیم یه محل مطمئن باشیم برای همکاران تا منابع , سوالات و اخبار مورد نیازشان را براحتی از این سایت دریافت و دانلود کنند.

نمونه سوالات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان , شمیم دانش , دولتی الکترونیک , مواد مخدر , پدافند غیر عامل, هوشمند سازی مدارس , فعالیت های اردویی و همه دوره ها را براحتی میتوانید در بازه رمانی کمتر از یک دقیقه از سایت ضمن خدمت فرهنگیان و معلمان دانلود کنید . شما به دذنبال سوال ضمن خدمت کدام دوره هستید ؟ در چه دوره ای تمایل دارید ثبت نام کنید .؟ پاسخ همه سوالات شما نزد ماست.

دانلود فایل ها

سوالات آزمون احراز صلاحیت مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه

با توجه به آغاز دوره ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس ازو انتشار وردئو جلسات مجموعه تخصصی ضمن خدمت فرهنگیان ایران زمیـــــــــــــــن اقدام به تهیه و انتشار یک بسته ویژه دوره  و نمونه سوالات ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس نمونده است.

همینک شما همکار گرامی از سراسر کشور میتوانید در مدت زمان بسیار کمی این بسته را دانلود نمایید. بسته سوالات ضمن خدمت شیوه های تربیت فرزند در فرمت های ورد و پی دی اف شامل حدود 10 فایل مجزا ( به علت بروز شدن و اضافه شدن فایل های جدید تعداد دقیق فایل های بسته هنگام دانلود مشخص میشوند ) آماده شده است.

ویژگیها و نقاط تمایز بسته سوالات آزمون انتخاب و انتصاب مدیریت مدرسه

بسته سوالات ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه ما چند ویژگکی متمایز دارد که توصیه میشود برای موفقیت در این آزمون حتما آنرا دانلود نمایید.

مهمترین آیتم ها , جزوه و سوالاتشان

جزوه و سوالات تستی آیتم سنجش و ارزشیابی مبتنی بر برنامه درس ملی دکتر حاجی آقالو

جزوه و سوالات تستی آزمون ضمن خدمت برنامه تدبیر برای مدیران مدارس ابتدایی

نمونه سوالات تستی برنامه تعالی مدیریت مدارس

جزوه و نمونه سوالات تستی آزمون نظارت و راهنمایی دکتر عبدالهی

نمونه سوالات تستی آیتم مشاوره و راهنمایی تحصیلی دکتر صافی

نمونه سوالات تستی آیین نامه مالی مدارس و اموال دولتی دکتر نجار

نمونه سوالات تستی آیین نامه اجرایی مدارس

نمونه سوالات تستی آیین نامه برخور با تخلفات اداری

سوالات واقعی + نمونه از سند تحول بنادین آموزش و پرورش

سوالات مدیریت روابط انسانی در مدارس

سوالات مدیریت و رهبری دکتر میرکمالی

برای دانلود بسته کامل آزمون مدیران کلیک کنید.

دانلود سوالات ضمن خدمت بدو انتصاب مدیران

برای دانلود تک آیتم های آزمون مدیران کلیک کنید.

دانلود منابع آزمون های مدیران در آیتم های جداگانه

این بسته سوالات کاملا بروز بوده و بصورت فایل با قابلیت چاپ آسان ارائه میشود.

این مجموعه فقط نیازمند یکبار خرید میباشد و سوالات جدید از طریق ایمیل برای خریداران بسته ارسال میشوند.

مجموعه سوالات مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی دانش آموزان حاوی سوالات واقعی آزمون های این دوره است.

نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت فرزند

مطمئن باشید کاملترین بسته نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت فرزند را فقط میتوانید در سایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران پیدا کنید. این بسته دانلود بسیار کامل بوده و شامل موارد زیر میباشد :

 نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت فرزندمنبع آموزشی کامل دوره ضمن خدمت تربیت فرزند

بیش از 800 نمونه سوال نزدیک به آزمون واقعی در 3 فایل

مجموعه نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت فرزند که همکاران ما در ریتا فایل آماده کرده اند. شامل 185 سوال

نکته آخر اینکه این بسته سوالات ضمن خدمت تربیت فرزند بصورت روزانه بروزرسانی میشود و برای کسانی این بسته را دانلود کرده اند منابع جدید اضافه شده ایمیل میشود.

منابع و سوالات دوره های فعال ضمن خدمت فرهنگیان

سوالات آزمون اول تربیت فرزند

بلافاصله بعد از اتمام ساعت آزمون عصر توفیق داشته ایم تا سوالات آزمون اول تربیت فرزند در آزمون واقعی صبح و عصر را برای دانلود برای علاقه مندان آماده سازی کرده و روی سرور دانلودی سایت آپلود کنیم . توجه داشته باشید افرادی که قبلا بسته سوالات ضمن خدمت تربیت فرزند را خریداری کرده اند سواللات آزمون اول بصورت رایگان ایمیل خواهد شد و نیازی به خریداری و دانلود این مجموعه ندارند. …

دانلود سوالات آزمون اول تربیت در پرتو عبادت

این مجموعه را میتوانید با مبلغ 2000 تومان خریداری و دانلود کنید . جهت دانلود این بسته شامل سوالات آزمون اول ( واقعی ) تربیت فرزند نوبت صبح و غروب 9 خرداد از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود سوالات آزمون اول

توضیحاتی در باره ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

این دوره سراسری و برای همه فرهنگیان سراسر کشور به مدت 24 ساعت میباشد . 4 مرحله آزمون برای این دوره پیش بینی شده است که مطابق با آخرین اخبار نهم و دهم خرداد ماه اولین مرحله آن برگزار خواهد شد و تاریخ برگزاری مراحل دیگر دوره ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت متعاقبا اعلام خواهد شد.

دانلود منابع و سوالات دوره تربیت در پرتو عبادت

شما همینک میتوانید با کلیک روی لینک زیر به صفحه دانلود سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت رفته و این بسته بسیار کامل شامل منابع دوره و سوالات  ( منابع آموزشی به تفکیک هر مرحله - سوالات آزمون به تفکیک هر 4 مرحله آزمون ) بالغ بر 960 نمونه سوال و سوال آزمون واقعی و پی دی اف کامل کتاب طهارت روح را دانلود نمایید.

لینک دانلود این بسته سوالات

 

نمونه سوالات ضمن خدمت بهداشت و سلامت روان

در سایت بسته کامل منابع آموزشی و سوالات ضمن خدمت بهداشت و سلامت روان بارگذاری شده است . مطابق با آخرین تغییراتی که در این فایل انجام شده بسته نمونه سوالات ضمن خدمت بهداشت روان شامل 8 فایل میباشد که 4 فایل ورد و 4 فایل پی دی اف را شامل میشود .

سوالات ضمن خدمت بهداشت و سلامت روان

این بسته شامل بیش از 350 صفحه مطلب آموزشی و منابع دوره میباشد که در 3 فایل جمع بندی شده اند و 395 نمونه سوالات ضمن خدمت بهداشت و سلامت روان که در 5 فایل گردآوری شده اند در این بسته دانلود موجود است و سوالات جدیدی که بدستمان برسد در این بسته اضافه میشود.

لینک دانلود این بسته سوالات


 

منابع آموزشی کامل و سوالات دوره ضمن خدمت انتصاب مدیران : انتخاب مدیران

دوره ضمن خدمت انتصاب مدیران یک دوره تخصصی میباشد . سایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران برای متقاضیان این آزمون هم بسته بسیار کاملی شامل منابع آموزشی دوره ضمن خدمت انتصاب مدیران و نمونه سوالات ضمن خدمت انتخاب مدیران را آماده سازی کرده است . 

با ورود به لینک زیر میتوانید مجموعه کامل بسته سوالات ضمن خدمت انتصاب مدیران را مشاهده و دانلود نمایید.

دانلود فایل ها

سوالات ضمن خدمت

افتخاریست برای مو که بتوانیم مورد اعتماد و وثوق معلمان و فرهنگیان باشیم . شکر گذار این اعتمادتان هستیم و ارائه اخبار ثبت نام دوره های آتی ضمن خدمت , ارائه بسته های منابع آموزشی و سوالات ضمن خدمت و ارائه برخی از فایل های آموزشی و پژوهشی مانند اقدام پژوهی , درس پژوهی , روایت پژوهی , شهید پژوهی , طرح جابر , طرح کرامت , گزارش تخصصی و.. همه در جهت حفظ اعتماد شماست . امیدواریم در سال 1397 روزها و لحظات بیشتری در کنار شما باشیم.

ارائه بسته های سوالات دوره های پیشین گذرانده شده و دوره های فعال در سامانه و جدید ترین نمونه سوالات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در سال 1397 را  برای دانلود معلمان , مدیران , مربیان و کلیه همکاران گرامی در سایت منتشر میکنیم تا انشالله از این طریق بتوانیم کمک کنیم همکاران گرامی با آمادگی بسیار مطلوب تری در این دوره ها مشارکت کرده و نتایج مطلوب را کسب کنند. همچنین اخبار دوره های جدید و پیش روی آزمون های ضمن خدمت را میتوانید در سایت ما مشاهده کنید.

روی لینک های زیر کلیک کرده و سوالات و منابع را دانلود کنید

محتوای آموزشی و سوالات ضمن خدمت سند تحول بنیادین

دانلود سوالات ضمن خدمت بهداشت روانی +منابع دوره بهداشت و سلامت روان

محتوا + نمونه سوالات دوره ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

سوالات دوره ضمن خدمت مدرسه آماده ( مدیریت بحران)

کاملترین پکیج سوالات دوره آینده پژوهی + منابع

سوالات دوره ضمن خدمت آمادگی دفاعی پایه دهم : منابع + سوالات تستی و تشریحی

سوالات آزمون ضمن خدمت تفکر انتقادی

۵۰۰ سوال پرتکرار در تمامی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

نمونه سوالات ضمن خدمت انتصاب مدیران مدارس

مجموعه کامل نمونه سوالات دوره ضمن خدمت فرهنگیان دولت الکترونیک

سوالات دوره ضمن خدمت فعالیت های اردویی

پکیج کامل سوالات دوره اسکلت سازی

سوالات دوره ضمن خدمت اعتیاد

سوالات آزمون ضمن خدمت هوشمند سازی مدارس

دانلود نمونه سوالات و منابع ضمن خدمت هدایت تحصیلی

نمونه سوال دوره ضمن خدمت راهیان نور

نمونه سوالات ضمن خدمت پدافند غیر عامل

سوالات دوره ضمن خدمت مدیریت ابزار و اطلاعات سازمانی

سوالات ضمن خدمت فرهنگیان – اقتصاد مقاومتی + جواب

نمونه سوالات ضمن خدمت شمیم دانش کاملترین نمونه در اینترنت

دانلود فایل ها

نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش  برای همه پست های سازمان + نمونه سوالات عمومی , هوش , ریاضی و زبان ویژه استخدامی 97 آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی کشور

18 Mar 2019